Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı



Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.

ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ

GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz. 

07.02.2022


Haber Resimleri



  



Diğer Haberler

  • ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI, İZAYDAŞ´TA

    ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI, İZAYDAŞ´TA

    Atık yönetiminin uzman kuruluşu İZAYDAŞ, Türkiye´de atık yönetiminin kurallarını belirleyen bakanlık yetkililerini ağırladı. ..Haberin Devamı
  • KADINLAR GÜNÜNDE HEP BİRLİKTE

    KADINLAR GÜNÜNDE HEP BİRLİKTE

    8 Mart Dünya Kadınlar Günü programında, İZAYDAŞ´ın kadın çalışanları bir araya geldi. ..Haberin Devamı
  • YUVAM YÖNETİMİNE KOKU BRİFİNGİ

    YUVAM YÖNETİMİNE KOKU BRİFİNGİ

    Kocaeli´nin her gün ürettiği 1600 ton evsel atığı bertaraf eden İZAYDAŞ, komşuları ile buluşmaya, onları bilgilendirmeye devam ediyor...Haberin Devamı
  • KATSİAD, BİYOGAZ´I İNCELEDİ

    KATSİAD, BİYOGAZ´I İNCELEDİ

    Atık yönetimi ile birlikte enerji üretimi alanında da adından sıkça söz ettiren İZAYDAŞ, sanayici ve iş adamları derneklerini ağırlamaya devam ediyor...Haberin Devamı
  • İZAYDAŞ KOMŞULARINI AĞIRLADI

    İZAYDAŞ KOMŞULARINI AĞIRLADI

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi şirketlerinden İZAYDAŞ, faaliyetlerini ve çalışma sistemini her kesimle paylaşmaya özen gösteriyor. ..Haberin Devamı