Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
TÜMSİAD, İZAYDAŞ´ta
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, hizmet ve çalışmalarını Kocaeli8217;nin sanayici ve işadamları ile paylaşmaya devam ediyor. ..Haberin Devamı -
DÜNYA ENERJİ KONSEYİ´NDEN
Atıktan enerji üretimi alanında yaptığı çalışmalarla ülkemizde örnek kuruluş olarak gösterilen İZAYDAŞ, Dünya Enerji Konseyi Türk Milli Komitesi heyetini ağırladı...Haberin Devamı -
ÖTV´SİZ MOTORİN ALIMI İŞİ İHALESİ TAMAMLANDI
İZAYDAŞ Genel Müdürlüğü, ÖTV´siz Motorin Alımı İşi ihalesini gerçekleştirdi...Haberin Devamı -
TÜİK´TEN İZAYDAŞ'A SORU YAĞMURU
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ´a ülkenin dört bir yanından ziyaretçi gelmeye devam ediyor. ..Haberin Devamı -
ÇÖPTEN ENERJİ ÜÇ KAT ARTTI
Kocaeli genelindeki evsel atıkların bertarafı çalışmalarını yürüten Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, geçen yıl uygulamaya aldığı çöp gazından elektrik enerjisi üreten tesisin kapasitesini yaklaşık 2,5 artırdı. ..Haberin Devamı