Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İSO´dan İZAYDAŞ´a plaket
İstanbul Sanayi Odası 13. Çevre ve Şehircilik Ödülleri sahiplerini buldu. ..Haberin Devamı -
2012´Yİ DE REKORLARLA TAMAMLADIK
İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç, 2011 yılında her alanda elde ettikleri rekor rakamları, geçen yıl daha da geliştirdiklerini söyledi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ´A BİR KALİTE BELGESİ DAHA
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla kendini geliştirmeye ve hizmet kalitesini artırmaya devam ediyor...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ´ta TİS görüşmeleri başladı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ´ta toplu iş sözleşmesi görüşmeleri başladı. Yerel-Sen, TES- İŞ ve İZAYDAŞ´ın üst düzeyde temsil edildiği ilk toplantıda, toplam 40 madde geçildi. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ´A 3 YILDA 25 BİN FİDAN
İZAYDAŞ´ta birkaç yıl önce başlayan ağaç dikim seferberliği bütün hızıyla devam ediyor...Haberin Devamı