Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İZAYDAŞ’ın emekçi kadınları yemekte bir araya geldi
İZAYDAŞ’ın kadın çalışanları, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle gerçekleştirilen programda bir araya geldi. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ Akademi 25. dönem mezunları Hyundai’den
Hyundai Assan fabrikasının çeşitli bölümlerinde görevli çevre ve atık yönetimi mühendis yetkililerinden oluşan 15 kişilik grup, İZAYDAŞ’ın uzman kadrosu tarafından teorik ve pratik eğitim gördü...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ’ta dijital operasyon
İZAYDAŞ tüm kurumsal ve işletme kaynak planlama sistemlerini, ERP uygulamaları ile başarıyla geliştirerek yeniden yapılandırdı...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ’ta hedef bir adım ileri
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, bir yıllık performansını bütün yöneticileriyle birlikte değerlendirdi. İki gün süren toplantıda bir araya gelen İZAYDAŞ yöneticileri, bir yıllık çalışmaları ve hedeflerini aktardı. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ’ta sıcacık bir mola
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, çalışanları için açık havada mangalda sucuk programı gerçekleştirdi...Haberin Devamı