Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İZAYDAŞ dönüşümden taviz vermiyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, altı aylık performansını bütün yöneticileriyle birlikte değerlendirdi. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, ÇED heyetini ağırladı
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğü’nden 15 kişilik uzman heyet İZAYDAŞ’ı ziyaret etti...Haberin Devamı -
Türk ve Alman atık yönetimi uygulamaları İZAYDAŞ’ta tartışıldı.
İZAYDAŞ, Atıktan Kaynağa- Belediyeler İçin Entegre Katı Atık Yönetimi Çözümleri Planlaması Atölye çalışmasına ev sahipliği yaptı. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ temiz körfez için yatırım yapıyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, İzmit Körfezi’ni korumak amacıyla yeni ve modern üç adet deniz yüzeyi temizleme teknesini hizmete sokacak...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, stajyerlerini uğurladı
İZAYDAŞ’ta kış dönemi stajyerleri için program düzenlendi. Stajyerlere başarı belgelerinin de verildiği programda konuşan Genel Müdür Muhammet Saraç, “İşinizi severek çalışmak başarının anahtarıdır” dedi. ..Haberin Devamı