Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
SARAÇ REKTÖR KOMSUOĞLUNU ZİYARET ETTİ
Genel Müdürümüz Muhammet Saraç Kocaeli Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sezer Komsuoğlunu makamında ziyaret etti...Haberin Devamı -
SARAÇ TRT RADYO 1E KONUK OLDU
Genel Müdürümüz Muhammet Saraç , çevreciler ve atık sektöründe faaliyet gösteren kuruluşların yetkilileri tarafından ilgiyle dinlenilen “Atık Servettir” programına konuk oldu...Haberin Devamı -
ERCAN YAZICININ İZAYDAŞ ZİYARETİ
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile ortaklaşa yürüttüğümüz projeler ve çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunulan toplantı son derece verimli geçti. ..Haberin Devamı -
2010 YILI 2. İÇ DENETİM YAPILDI
Kurumumuzda uygulanmakta olan Entegre Yönetim Sisteminin ISO 9001, ISO 14001 ve OHSAS 18001 standartlarına uygunluğu ve sürekliliği kurum iç denetçileri tarafından denetlendi...Haberin Devamı -
İMAM HATİP ÖĞRENCİLERİNDEN İZAYDAŞ ZİYARETİ
İzmit İmam Hatip Lisesi öğrencilerinden oluşan 40 kişilik bir grup öğretmenleri nezaretinde tesisimizi ziyaret ettiler...Haberin Devamı